2016年12月21日 星期三

俾人叫你加入美安 shop.com?

最近,有朋友問我有無興趣搞網上生意,仲約我去尖沙咀聽一個簡介會。

姐其實見人無數,大大小小奇奇怪怪嘅「生意簡介會」都聽過,從來無試過加入,因為無一個business model 我認同,大部分都只係「直銷」或是「傳銷」等拉人入會嘅生意,自問自己就做唔到,去下簡介會當係應酬吓朋友,去之前都講明join 唔join 係我自由,逼我就無friend 做,以後唔好再約我。

我係一個星期三晚上去,約左7:45pm係尖沙咀A出口等,再一齊行上去,個辦公室係H&M隔離座商業大廈。上到去,見到個牌寫住Market Hong Kong,好快就登記,入房聽講座。

入面大約有5-60個人,應該都係1+1咁嚟,男女老幼都有。

8點鐘準時開始,同樣有一個主持,再有一個主講嘅人,通常都會講下自己嘅背景、係度賺左幾多錢等等。

一開始,都係講下shop.com嘅歷史,點樣發跡,講吓總部係美國,其實呢D都無乜興趣聽,都係嗰D 基本嘢。

直至有個佢問:「你想唔想用消費轉為收入?」

『如果我同你講,你搭巴士過嚟呢度有2% 現金回贈,咁你會搭巴士定地鐵?』以我呢D 懶係慳家嘅OL,如果日日搭車番工有錢賺番,我諗番工嗰段車程我人生會無咁痛苦。

我知道自己係一個消費主義嘅人,儲嘅錢永遠唔夠洗嘅錢,賺就雞碎咁多,使錢呢就倒水咁倒。

我淘寶、團購、上網買衫買鞋買惠康叫外賣,基本上每日都要使錢,爭在係去謗度使。當你好慳好慳,行路番工,日日帶飯啦,但係你同樣都要買柴米油鹽,同樣都係消費。

買嘢梗係想有愈平愈好,但係我從來無諗過呢邊買完,嗰邊賺番黎,仲要唔係局你再翻單嗰種cash back,而係真真正正可以入落銀行戶口嘅現金,攞番出嚟都食到一餐大家樂。

我係度諗shop.com 成個平台到底點賺錢?Partner stores 點賺錢哋又點賺錢?

佢哋有個叫「四嬴」嘅model,包括shop.compartner stores、優惠顧客同店主。

1. Shop.com - 多咗人識 > 多咗partner stores > 多咗顧客加入,即係多咗生意,即係賺咗錢。
2. Partner stores - 多咗個渠道俾人識 > 多咗顧客幫襯,即係多咗生意,即係賺咗錢。
3. 優惠顧客 - 免費登記 > 透過shop.com 消費可以賺取現金回贈,如果佢推介另一個優惠顧客,佢都會額外得到0.5%該次消費嘅現金回贈 > 即係賺咗錢。
4.  店主 - 3種賺錢方法 > 都係賺咗錢。
            A. 零售利潤 (自己網店會有產品賣,所以set up shop.com 會處理哂)
            B. 同樣有現金回贈 (因為自己一定要優惠顧客嘛)
            C. 分紅制度 (愈多人用自己嘅網站買嘢就可以儲分,儲夠分就可以出佣)

類似嘅平台好似有ebay、yahoo! 嗰D,但係會唔會有咁多party賺到錢?
     
聽落點似D 傳銷公司嘅?如果真係呃人,點解shop.com可以用富邦銀行聯合出信用卡、同沙嗲王、hotels.comsasa.com等等嘅大公司合作?

以我打工咁耐,我清楚知道一間公司最驚就有係公關危機,有時就算出一個Facebook post 都係幾層approval,同咩公司合作都要check 哂due diligence同agreement 去保障大家。你知一個合作隨時變成最後一個合作,而我都算識得多嘢,確實無乜點見過傳銷公司有同大品牌合作,絕大部分都係自己品牌,小圈子生意。

講真,比較起上嚟我覺得shop.com穩陣好多,至少,有事嘅時候,應該係嗰D 品牌比我哋仲緊張。

我係一個好open mind 嘅人,認同「我可以有一份工作,但唔可以得一份收入」。我過往聽過唔同嘅方法去賺被動收入,shop.com相對簡單、概念容易令人接受,消費個個都識,但消費轉為收入就唔係個個都明。

所以完咗之後,經過我、家人、老公嘅賽後分析同七七四十八條問題大會之後,我俾咗$3237,攞咗1箱產品、10個即時生效嘅網站,正式開始咗我嘅shop.com生意。

我諗你睇到呢度,無非想我認同你shop.com係一個呃人嘅公司,但實際上你搵到、聽到、了解到100個shop.com嘅事實,最彼都只會堅信1個負面、以情感包裝嘅「個人經驗」。

如果你真心想賺多D,shop.com 會係一個好可靠、實際嘅網上平台,你今日唔改變,信我,你日後都唔會改變。

Think and do as a rich person, who always think and do differently than others.

沒有留言:

張貼留言